Türkiye’nin Gıda Sektöründeki İlk Şeffaflık ve İzlenebilirlik Tüketici Araştırması Açıklanıyor!
Sürdürülebilir Gıda Platformu’nun liderliğinde Ipsos iş birliği gerçekleştirilen gıda sektörüne yol gösterecek “Şeffaflık ve İzlenebilirlik Tüketici Araştırması” sonuçları ilk kez açıklanacak.
Tüketiciler için şeffaflık ve izlenebilirlik ne ifade ediyor? Tüketiciler izlenebilirlikte hangi aşamaları bilmek istiyor? Markalar izlenebilirlik konusunda nasıl çalışmalar yapmalı?
Hepsinin yanıtları 16 Haziran’da!
Türkiye'nin gıda sektöründe ilk kez yapılan izlenebilirlik araştırma sonuçlarını öğrenmek için siz de webinarda yerinizi alın.
Semra Sevinç -Sürdürülebilirlik Akademisi-Yönetim Kurulu Üyesi
Yasemin Özen Gürelli- IPSOS Türkiye- Chief Client Officer
Sabahnur Demirci- Kalite Sistem Merieux Nutrisciences-Genel Müdür
Dr. Emel Damarlı- Balparmak- Ar-Ge ve Kalite Direktörü
Eylem Karakaş Soyluoğlu - Sütaş- Ana Marka ve Kurumsal İletişim Direktörü
Neşe Şenöz- CarrefourSA- Kalite Güvence Müdürü
Elif Arabacıoğlu- Metro Türkiye-Kalite Güvence Müdürü