Thomas Kolster Global Post-Purpose Tour: Cause Marketing
22 Ocak 2021 14:00

Thomas Kolster Global Post-Purpose Tour: Cause Marketing


Gün
Saat
Dakika
Saniye
Etkinlik Başladı!

Etkinliğe Kayıt Icon

Cause Marketing bir satış taktiği şekline dönüşürse markalara güven azalıyor, tüketiciler kendilerini kıstırılmış hissediyorlar veya merhametten ya da zorunluktan cause marketing kampanyasına tepki veriyorlar. 

Bununla birlikte daha fazla kâr amacı gütmeyen kuruluş aynı fonlar için mücadele ediyor ve birbirini tekrar eden ve fayda yaratalım derken marka ilgisini azaltan kampanyalar serisi gündeme oturuyor. 

Tüketiciler merhamet yorgunluğu yaşıyor, markanız ise itibar ve satış kazanmak istiyor. 

Marka değerine doğru yatırım yapmayı sürdürebilmek için Thomas Kolster, bu eğitimde cause marketing alanında global Goodvertising örneklerine dayanarak, aşağıdaki konuları işliyor: 

  1. Markalar, reklam ve iletişim ajansları ve kâr amacı gütmeyen kuruluşlar 5 önemli adımda nasıl daha yüksek katılım ve yeniden güven oluşturabilir?  

  1. Çarpıcı ve farklı düşünerek rekabetin şefkat odaklı kampanyalarına karşı gerçek fayda yaratan kampanyalar nasıl kurgulanır? 

  1. Suistimalden fayda stratejisine nasıl geçilir? Doğru ve şeffaf bir vizyon paylaşımı neden başarı için temeldir?  

Thomas Kolster ile doğru cause marketing uygulamasını bu eğitimde öğrenin! 

Thomas Kolster’in Global Post-Purpose tur programı içinde global katılımcılara da açık eğitimde sınırlı sayıdaki yeri almak için şimdi kayıt olun! 

Etkinliği Paylaşın:
TwitterFacebookLinked In

Kayıt

Webinar Katılımı

531 TL
Kayıt Ol
Icon